20 Ocak 2011 Perşembe

maSKott ve Park Jung Min

SS501 üyelerinin solo albümlerine yönelik ilk atılım Sexy Charisma Jung Min'den geldi. Dün geceden beri haliyle " I can believe, I am not alone " diye geziniyorum ortalıkta. Do You Know parçasında sesi daha ön planda olduğu için hoşuma gitme katsayısı oldukça yüksek ama Not Alone parçasının da ondan aşağı kalır yanı yok. Çabucak ısındım.

Sade ben değil tüm Triple S camiası Min'e odaklanmış durumda. Destek vermek için çıkış tarihine özel bir trending işi organize edildi. Gerek kalmamıştı gerçi. Çünkü planlanan saatten önce TT listesinde yerini aldı şekil a1 de görüldüğü üzre:



Adet olduğu üzere comeback stage yaptı Min. Canlı performansını izledikten sonra şöyle dedim kendi kendime: Bu insan evladı sahnede olmak için doğmuş! Duruşu, bakışı, dansı, şarkı söyleyişi; velhasıl herşeyiyle tam puan aldı benden. Beklediğim de buydu zaten. Üyelerin her birinin ayrı bir rengi var ne de olsa. Beşi birarada gökkuşağı oluşturuyorlar tabii. Grup olarak comeback yapacakları zamanı iple değil halatla çekiyorum.

maskott grubu da bugün albümü aldığım zamandan bu yana sabırla beklediğim şeyi gerçekleştirdi. Melekler Şehri parçasına çekilen klibi yayınladı. Bir Nadas etmez klibin kalitesi ama yine de Melekler Şehri candır diyerek bağrıma bastım. Sevdim. Okşadım. İzlemeyenlere bir uyarıda bulunayım hemen: Yanınızda mutlaka oksijen tüpü bulundurun. Zira Koray Candemir'e yapılan yakın çekim pek insafsız!

Dipnot: Twitter sayfamdan çektiğim fotoğraftaki parça 4D Leader Hyun Joong a aittir. Parça derken Hyun'un kendisinden bahsediyorum... Dermişim. Dedim bile!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder