14 Ekim 2011 Cuma

Zincirin son halkası: Kim Kyu Jong



İlginç... Kim Hyun Joong'un ikinci mini albümünü piyasaya sürdüğü şu günlerde ben kalkmış Kim Kyu Jong'un albümü ile ilgili düşüncelerimi yazmak için bilgisayar başına geçiyorum. Üstelik winamp çalma listemde Kim Hyun Joong'un albümündeki parçalar dönüyor. Endişeye mahal yok. Ben bu paragrafı bitirdiğimde şarkılar da nihayetlenmiş olacak. 

Bunu yazacağım günü iple çekiyordum: Bir seneden uzun bir süredir SS501 dinleyicisiyim. Henüz tam bir profesyonel olmasam da çaylak da sayılmam. Grup üyeleri solo aktivitelerle meşgul olduklarından ötürü işim zorlaşsa da her birinin ne yaptığını ayrı ayrı takip ediyorum. Haliyle gerektiğinde takdir de ediyorum. Birazdan yine yapacağım gibi...

SS501 grubunun " merkezi " Kim Kyu Jong Triple S'i epey uzun süre beklettikten sonra Turn Me On albümünü piyasaya sürdü geçen ay. Şimdilerde sahneyi tek başına doldurabildiğinin farkında olarak leziz performanslar sergilemekle meşgul kendisi. Favorimi hemen paylaşayım şuracıkta:


Videoyu izleyenler albümün iki numaralı aynı zamanda çıkış parçası olan Yesterday ile tanışmış, ekstradan bir de pantolon askısı ile yapılabilecek en güzel danslardan birine şahitlik etmiş oldular. Kyu Jong'a göre en başta pek bir özelliği yokmuş gibi görünmesine rağmen zamanla bağımlılık yapıyormuş Yesterday ve özellikle soğuk günlerde iyi gidiyormuş. Kendisine katılmıyorum. Last.fm şahidim olsun ki ilk dinlediğim zaman bütünüyle esiri oldum şarkının. Tekrar moduna alarak ardarda patlattım. Hava gayet sıcaktı üstelik. Albümdeki favorimin hangisi olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım yazdıklarımdan sonra. İkinci favorim ise My Love. Heo Young Saeng - ki kendisi SS501 grubunun bir başka üyesidir - ile düet yaptığı için mi bu böyle diye düşünmeden edemiyorum tabii. Onun da etkisinin olduğunu kabul etmem gerekiyor sanırım ama Kyu Jong başka biriyle düet yapmış olsa dahi değişmezdi sıralamam. Geriye ne kaldı? No More Yes ve Get Ya Luv. Bu iki parçayı diğerleri kadar sık dinlemesem de boşluyorum da diyemem. 

Velhasılıkelam, müziği bırakma düşüncesini iyi ki hayata geçirmemiş Kyu Jong. Albümü ve performansları ile kanıtladı zaten doğrunun bu olduğunu. Bana da şunu söylemek kalıyor: Kim Kyu Jong! Daebak! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder