22 Şubat 2012 Çarşamba

BLUE gelir hoş gelir ley ley limi limi ley BIGBANG yine coşmuş gelir limi limi leylim gel ülkemize

Böyle bir başlıktan sonra niye kendimi yoruyorum ki? Hiçbir şey yazmasam bile araştırmacı ruhlar, özellikle K-Pop sevenler, herhangi bir arama motoruna girecekleri iki kelime ile olayın tümüne hakim olan kapıyı tıklamış olacaklar. Bu iki kelimeyi yazmam gerekmiyor değil mi? Yazının başlığında punto büyüterek dikkatleri kendilerinin üzerine çoktan çektiğimi sanıyorum da...


BIGBANG Güney Kore müzik piyasasının en değerli mücevherlerinden biridir desem abartmış olur muyum? V.I.P lerin gözünde az bile söylemiş olurum da diğer fandomların tepkisinden emin değilim. Bunu yazan da bir Triple S yalnız. Atalarımızın Yiğidi öldür, hakkını yeme sözünden hareketle de olsa grubun üstün yetenekte üyeler barındırdığını kabul edin millet. Neyse. ( Henüz asıl mevzuya girmediğim gerçeğine rağmen ) Ne diyordum? BIGBANG birtakım talihsiz olaylardan ötürü zor zamanlar geçirdikten sonra grup isminin hakkını vererek müzik piyasasının orta yerine bomba gibi düştü. Sarsmadığı bir liste var mı? Bildiğim kadarıyla hepsinde kasırga estirip ilk sıradaki isimleri uçurmuş, yetmemiş bir de kendisi oturmuş birincilik koltuğuna. Nedenini merak edenler az biraz yukarıda paylaştığım müzik videosunu izlesinler.

Ortaya koydukları işlerle her seferinde çıtayı bir tık yukarıya taşıdıklarını tescilleyen bir grup BIGBANG. Beklentilerimi fazlasıyla karşıladıklarını söyleyebilirim şimdiden ki henüz albümün tamamını piyasaya sürmüş değiller. Demem o ki I'm singing my blues... Milyonlarca kişinin diline pelesenk olmuştur muhtemelen. Daha ilk saniyelerde dinleyiciyi yakalıyor. Ruhun derinliklerine dalış yapıp onu hırpalasa da dinlemekten vazgeçemiyor insan. Bağımlılık yapıyor. En azından bana olan buydu. Bu şarkıyı canlı canlı dinlemek istiyorum. Yetkililer! Duyuyor musunuz beni? Getirin şu çocukları buraya da biraz da biz coşalım konserlerde. Bizimki de can nihayetinde. Belki unutmuşsunuzdur diye hatırlatıvereyim dedim.


Dürüst olmak gerekirse grubun şarkılarına çektiği kliplerden en iyisi Tell Me Goodbye benim gözümde. Yerini kolay kolay bir başkası alamaz çünkü müzik videosundan çok kısa filme benziyor. Nedense aklıma hep Public Enemies ve kaçınılmaz olarak Johnny Depp geliyor seyrederken. Blue' ya çekilen klip ise Tell Me Goodbye'ın tahtını ele geçirememekle birlikte ilk üçe yerleşti. Anıları ortak iki kişinin aynı mekanda farklı zamanlarda yalnız dolaşması hüzün veriyor insana. Bu haliyle şarkının etkileyiciliğine yardımcı olduğu kesin.


  credits: www.ygfamily.com


Grup üyelerinin yeni imajları konusunda uzun uzadıya yorum yapmayacağım ama şu kadarını söyleyeyim: Onca imaj gördükten sonra şaşırmam artık hiçbir şeye desem de BIGBANG bu konuda yanıldığımı gösterdi. GD ve Daesung haricindeki üyelerinkine hemencecik ısınıverdim ama bu ikisinin görünümüne alışmam için zaman gerek.

Sözlerime burada son verirken biz Triple S camiasına da yakın zamanda güçlü bir comeback nasip olmasını temenni ediyor; BIGBANG grubuna bol ödüllü performanslar, sizlere müzik dolu güzel günler diliyorum. 

Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder