8 Temmuz 2010 Perşembe

Ortaya karışık salata

*Anthony Hopkins'i Hannibal filmindeki performansından ötürü severim. Gary Oldman'ı HP and the Prisoner of Azkaban filmindeki Sirius Black rolünden ötürü severim. Keanu Reeves'i the Lake House filmindeki oyunculuğundan ötürü severim. Winona Ryder'ı Edward Scissorhands filminde Edward'ı hiç kimsenin göremediği bir biçimde gören Kim rolünde olduğundan ötürü severim. Dün gece hepsini 1992 yapımı Dracula filminde birarada izledim.

*Bram Stoker'ın Dracula'sını okurken ara ara " Oh be! " dedim, " Vampir dediğin sarımsak ve haç işareti ile uzak tutulabilmeli, kandan asla vazgeçmemeli ve bir kazık ile öldürülebilmeli " . Sonra dedim ki " Sevgili Edward Cullen, sen sadece bayanların görmek istediği kusursuz erkek modelinin insandışı bir örneğisin. Gotik edebiyat ile bağdaştırılmaması gereken bir karaktersin " .

*Dün çok neşeliydim. Bugün durgunum. Aklıma ister istemez Kargo'nun Evetlerden Hayırlara isimli parçası geldi bu yüzden. Ne kadar sade, ne kadar net ve ne kadar " Ben " barındırıyor içinde. Daha sık dinlemeliyim.

*Anneyi tatile gönderip evin içişleri bakanı olmak gerçekten çok zor bir işmiş. Her gün mutlaka yapılması zorunlu görevler mevcut. En kötüsü akşam işten eve gelen babanın önüne yemek koymak. Pek fazla eğitilmedim aşçılık konusunda. Yeni yeni öğreniyorum. Deneme tahtasına döndü babacığım benim yüzümden.

*Çok az yazabildim dün. Bu yüzden saçmalıyorum bugün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder