17 Mayıs 2011 Salı

TVD ile bir sezonu daha devirdik. Bir sonraki ne zaman?

Rüzgar Gibi Geçti... Üstteki fotoğrafta gördüğünüz ekranda oynayan filmin adı diyorum: Rüzgar Gibi Geçti. Ama yazacaklarımın onunla alakası yok. Rüzgar gibi geçen şey The Vampire Diaries isimli dizi serisinin ikinci sezonu. Yayınlandığı zamanlara göre takip ediyorsanız rüzgar gibi geçmesi imkansız tabii ama yirmi iki bölümlük koca bir sezonu benim gibi bir çırpıda izlediyseniz bu deyiş çok uygun düşüyor. Böyle bir yol izleyişimi tetikleyen Twitter ahalisine teşekkürlerimi sunuyorum buradan. Dizinin takipçileri, maalesef, spoiler vermek hususunda epeyce istekli oldukları için daha izlemeden Trends Worldwide sayesinde sezon finalinden haberim oldu. Ha, bu demek değil ki ben burada spoiler vermeyeceğim. Ona göre devam edin okumaya ya da ok işaretini yavaşça sayfanın solundaki çarpıya doğru yaklaştırıp hafifçe tıklayın.

Büyük ihtimalle yukarıdaki gibi bir sahneyi üçüncü sezonda görmemiz hayli zor olacak. Çünkü Stefan kardeşi Damon için fedakarlık yapıp kendini Klaus denilen vampir&kurtadam karışımı bir türün hizmetine adamış bulunuyor, hem de uzun bir süreliğine. Süresi bir yana, son dönemlerin insan kanı içmeyen vampir damgasından da sıyrılma durumu mevcut. Kendi doğasına karşı koymuyor artık. Bu da Klaus'un Damon'a yardım karşılığında şart koştuğu bir maddeden kaynaklı. Velhasılıkelam, Stefan artık masum değil.

Sezonun son bölümü Damon açısından yüreğimi ağzıma getirmek hususunda çok başarılıydı demek isterdim ama vampirler için öldürücü etkisi olan kurtadam ısırığının onu öldüreceğine hiç ihtimal vermemiştim. N'aparsınız? İnsanın Ian Sexy, pardon Somerhalder'ın canlandırdığı rolün senaristler tarafından yok edileceğine inanması epey güç. Buna rağmen duygusal sahnelerde etkileşim yaşadığımı itiraf etmem gerek. Yüzü kireç rengine bürünmüş, terden sırılsıklam olmuş; yastıktan başını kaldıramayacak kadar güçsüz düşmüş bir Damon görmek insanı sarsıyor haliyle.

İkinci sezonun en şok edici cümlesi Katherine'in Elena'ya söylediği cümle şüphesiz: " It's ok to love them both. I did " Stefan uzun bir süre başka işlerle meşgul olacağına göre neden olmasın? Merakla bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder