28 Eylül 2011 Çarşamba

Köyümden İnsan Manzaraları

X: Hey!

Ben: ( Duymamış gibi yapıyorum çünkü normalde pek konuşkan değilimdir. Hele de elimde yemek tenceresi ile yaşlı akraba evine iftara gitmekte olduğum zamanlar hiç konuşkan değilimdir )

Maalesef yeniden X: Hö! Hey! Ho! (... ve bilimum anlamsız sesler )

Ben: ( Görgü kurallarını hiçe sayarak arkama dönmeden duruyorum. " Bu kadarını yaptığıma şükret " der gibiyim adeta )

X: Sen kimun kizisin?

Ben: Y'nin... ( Derim ve yoluma devam ederim. Keşke arkamdan gelen kardeşim de aynı şeyi yapsaymış )

X: ( Kardeşime yönelerek ) Sen ablasi misin onun?

Kardeşim: Hayır, ben kardeşiyim.

X: Sen daha yaşli gözükiyosun.

Kardeşim: ( Muhtemelen şok olmuştur. Verdiği tepkiden haberim yok çünkü çoktan akraba evine girip kanepeye yerleşmiştim )

Olur böyle vakalar (o.O)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder