2 Kasım 2011 Çarşamba

I'm obsessed with you ♫


SS501 grubunun 4D lideri Kim Hyun Joong'un ikinci mini albümü Lucky ile yirmi gündür tanışıyor olmamıza rağmen birbirimize hemencecik ısındık. Yeterince ısındığımıza kanaat getirince kayna(ş)ma moduna geçtik. Bu yazıyı da kanka oluşumuzun şerefine yazıyorum. 


Bilgisayarımın hafızasının 70 GB lık bölümü Hyun Joong'un yer aldığı programlara ayrılmış durumda desem kendisine olan takıntımın boyutunu gerçeğe en yakın biçimde ifade etmiş olur muyum acaba? Yetmediyse şunu da ekleyeyim: Eğer önümüzdeki birkaç yıl içerisinde yolu Türkiye'ye düşmezse ben kalkıp Kore'ye gideceğim sırf kendisini görebilmek için. Niçin böyle olduğumu ancak ve ancak Henecia* anlayabileceği için daha fazla uzatmayı manasız buluyor ve albüme geçiş yapıyorum. 


" Gel vatandaş, gel! Ne ararsan burada! " diye bağırarak satışı yapılabilecek bir albüm Lucky. Punk rock, jazz, ballad... Biri enstrümantal olmak üzere altı parçadan oluşan albümde elinden geldiğince çeşitleme yapmış Hyun Joong. Otuz yaşından sonra solo şarkıcı olmayı bırakıp bir grupta bas gitar çalmayı düşündüğünü bildiğim için şaşırmadım. Elinde fırsat varken birçok şeyi denemek istiyor ve bunu da albümüne yansıtmış. İyi de yapmış. 


Albümün ilk parçası Do You Like That. Hyun Joong solo çalışmaya başladığından beri böyle bir parça bekliyordum kendisinden. Şarkının ilk saniyesinden itibaren şiddetini hissettiren elektrogitar fırtınası ve onunla birlikte ortalığı yıkan bir ses var ortada. Bir de şakımıyor mu Hyun Joong " Do you like that? Tell me that you like that " diye. Ne cevap verilir ki buna " Baby, I like it " ten başka?..


İkinci parça aynı zamanda çıkış parçası olan Lucky Guy. Hyun Joong'a bir müzik programında birincilik getiren parça da diyebiliriz. İlginç bir detayı paylaşmak istiyorum hemen şuracıkta. Şarkıyı dinleyenler 2.17 de kulaklarını iyice açmışlarsa farketmişlerdir ki fondan kurtadam uluması geliyor. Uluyan kişi Hyun Joong'dan başkası değil. Seksi bir ses tonuna sahip bayan vokal kullanarak farklı birşey yapmak istemiş ama bulamamış bu özellikte birini. 4D liği tutmuş olacak ki onun yerine ulumayı tercih etmiş. Hayatının herhangi bir döneminde Super Mario oynayanlar da geçmişten sesler bulacaklar şarkının müziğinde. 


Bir sonraki parça 웃어요 (Smile). Çok tatlı bir melodisi var. Buna paralel olarak Hyun Joong bu parçada benim " angelic voice " dediğim tonlamasını kullanmış. Nakarat kısmında JYJ grubundan Junsu ve Jaejung eşlik edeceklermiş aslında Hyun Joong'a. İyi de olurmuş ama o sırada Micky - evet, Mickey değil Micky - ile birlikte kendi albüm çalışmalarına yoğunlaştıkları için gerçekleşememiş. 


Dördüncü parça 나는 네 남자야. Alternatif olarak I'm Your Man diyebiliriz. Bu parçada ne aşk itirafı eksik ne de evlilik teklifi. Yalvarmalar, yakarmalar, serzenişler derken bir de bakıyorsunuz ki " Ben ballad tarzındayım " diye tepiniyor resmen. 


Beşinci parçanın adı U. Temposu düşük şarkılar arasında en sevdiğim, haliyle en sık dinlediğimdir kendisi. En son kaydedilen parçaymış albümde. O zamanlar Hyun Joong Asya turunu yeni tamamlamış olduğundan durumu pek iyi değilmiş. Bu sebepten ötürü en zor kaydedilen parça olarak görüyor kendisi U yu. O tempoda bitkin düşüp hastanelik olmadığına şaşırıyorum ben ya neyse. 




Altıncı parça için söylenecek tek şey var: Lucky Guy'ın enstrümantal hali. Velhasılıkelam, bütünüyle beğendim albümü. Hyun Joong'un önceden planlanmış etkinliklerden ötürü üç haftacık promosyon yapacak olması dışında bir şikayetim yok. Bu süreçte kendisi mümkün mertebe eğlenmek istiyormuş. Ben de katıldığı yayınları izleyerek keyfine ortak olmak niyetindeyim. Hadi bakalım ^^


*Henecia: Kim Hyun Joong hayranlarının resmi adı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder