23 Mart 2010 Salı

Bahar esintileri...


Örttüm gözkapaklarımı dünyaya açılan pencerelerimin üzerine. Bakmak istemiyorum bir süre anın gerçeklerine. Yemyeşil çayırların üzerinde rengarenk çiçeklerin olduğu bir yerin görüntüsü doluyor yavaş yavaş zihnime. Öyle yüksek bir yer ki bu, elimi uzattığımda erişebiliyorum gökyüzüne. Bir bulut ödünç alıyorum kendisinden uzanmak için üzerine. Altımda uçsuz bucaksız bir yeşil, üstümde sonsuz bir mavi; çiçek kokuları doluyor genzime. Dalgaların melodisi ulaşıyor bulunduğum yere. Göremesem de biliyorum ki deniz yakınlarda bir yerde. Mutlu olmak için çok şey istemiyorum, görüyorsunuz ya işte...

2 yorum:

  1. İşte bu, hislerime tercüman olmuşsun Esracım :)

    YanıtlaSil
  2. benim de hislerime tercüman olmuşsun canım ama bu anlattıkların maalesef çok şey :(

    YanıtlaSil