19 Mayıs 2010 Çarşamba

Dersimiz "Life Starts Now"


Koray Candemir'in sesine olan hasretimi dindirecek olan Maskott grubunun Tuval adlı albümü raflarda yerini almışken Three Days Grace'in Life Starts Now albümüne dair bir yazı yazıyor oluşumu garipsiyorum. Lakin, pusulamın ibresinin gösterdiği yöne doğru bir yol tutturdum bile.
Birkaç ay evvel, bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Three Days Grace dinlemek adına bir adım atmış bulundum. Life Starts Now albümündeki tek bir parça ile bugünlere geldim: World So Cold. "Living in a world so cold, wasting away; living in a shell with no soul since you r gone away..."şeklinde çok çığırdım. Amma ve lakin, bu sabah içimdeki sese uyarak albümü bir kez daha baştan sona dinledikten sonra ilk göz ağrımı bir kenara fırlatarak No More dinlemeye - hatta kendimi tutamayıp müziğin ses ayarını sonuna dek sürüyerek bütün apartman sakinlerine dinletmeye - başladım. Karşınızda beni benden geçiren bölüme ait sözler: "I can't stop the rain, but I can stop the tears; I can't fight the fire, but I can fight the fear!.."
Vokalist Adam Gontier'in ses tellerine 7 küsürat noktasında bir şiddette sarsıntı verdiği Break ve kedi sakinliğinde olmasa da Break parçasına göre daha sakin bir ses tonu ile söylediği Lost in You ise kumalarım diyebileceğim parçalar. Velhasılıkelam, albüm rock sevenlere Gontier şiddeti* ile tavsiyedir.
*Gontier şiddeti: Açıklama için kelime grubunun geçtiği paragrafın ilk bölümünde geçen benzetmeye bakınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder