18 Ağustos 2010 Çarşamba

Yaşlanıyoruz azizim


Bugün benim hayat ağacımdaki yapraklardan birinin daha dalından koptuğu, sararıp solduğu ve öldüğü gün. Bugün benim geçmişime bir halka daha eklediğim gün. Bugün benim geleceğimden bir tutam alıp maziye karıştırdığım gün. Bugün benim sonsuzlukla aramdaki mesafenin bir yıl daha kısaldığı gün.
Bugün benim bir çocuk masumiyetinde kalmak isteyen ruhumun biraz daha kirlendiği gün. Bugün benim sebepsiz sevinçlerle parlamak isteyen yüzümün biraz daha maskelendiği gün. Bugün benim yüzümdeki çizgilerin biraz daha derinleştiği gün. Bugün benim bir zamanlar yüreğinde yer ettiğim lakin şimdi sade anılarında yaşadığım insanlarla aramdaki uçurumun biraz daha derinleştiği gün. Bugün benim yeni hatalar yapacağım korkusuyla endişelendiğim gün.
Bugün benim dostlarımla aramdaki bağa sağlam bir ilmek daha attığım gün. Bugün benim ailemle ve diğer sevdiklerimle birlikte geçirdiğim senelere birinin daha eklendiği gün. Bugün benim kendi özüme doğru yaptığım yolculukta bir yıllık mesafeyi daha katettiğim gün. Bugün benim çizdiğim hayalleri biraz daha belirgin bir biçimde görebildiğim gün. Bugün benim yeni sevinçler yaşayacağım düşüncesiyle ümitlendiğim gün.
Evet, bugün benim doğum günüm. Pratikte inkar etsem de teoride kabul ediyorum ki yaşlanıyorum. Hayatın benden aldıklarının üzüntüsünü taşırken aynı zamanda bana vereceklerinin mutluluğunu yaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder