28 Şubat 2011 Pazartesi

İki arada kalmış olsam da hoşluktayım Uzakdoğu dizileriyle

Bugün çok güzel bir haber aldım. Ankara'da bi ton dil döküp elde edemediğim isteğe kavuştum. Burcisu İstanbul'a gelip misafirim olacak nihayet. Hayır! İlk kez değil. Üçüncü defa konuğum olacak kendisi ama ben ilkmiş gibi heyecanlandım. İyi bir ev sahibesi olmak kolay değil tabii. Hem evde hem de dışarıda geçirilecek zaman için dolu dolu bir program yapmak gerek. Kendisinden telefon aldığımdan bu yana haliyle stres yaşıyorum. Kafamda bazı şeyleri - bazı dedim ama her şeyi demek istiyorum aslında - oturtmadan içim rahat etmeyecek büyük ihtimalle.

En basitinden evdeki vakti ele alalım. Sohbet tamam ama bir yandan da elime fırsat geçmişken kendisini Uzakdoğu yapımlarına boğmadan gönderirsem kendime çok kızacağım. Bu yüzden burada olduğu süre boyunca zihin arşivimdeki dizilerden ve filmlerden birkaçını kendisine sevdirmek niyetindeyim. Film seçiminde sorun yaşamadım çünkü hali hazırda I am a Cyborg but that is OK filmi beynime kazınmış durumda. Doğunun gittikçe yükselen yıldızı Rain'in oyunculuğundan arkadaşıma tattırmazsam olmaz. Dizi konusunda ise epeyce karın ağrısı çektim. A Love to Kill izlenilesi çünkü hem konusu hem de oyunculuk - Rain var ya daha ne olsun - bakımından tatmin edici bir yapım. Playful Kiss izlenilesi çünkü eğlenceli bir yapım ve başrolde Kim Hyun Joong ( Zaafım var kendisine, evet ) var. Secret Garden izlenilesi çünkü karın kaslarını ağrıtacak denli komik ve oyuncular tatmin edici performans sergilemişler. Ama Hyun Bin'i bir arkadaşıma tanıtmaya hazır değilim henüz. Boys Over Flowers var ki G. Kore'nin gelmiş geçmiş en iyi dizileri arasındadır. Kim Hyun Joong'un ve SS501 grubunun tanınmasına çokça katkı sağladığı için gönlümde ayrı bir yeri vardır. Hal böyle olunca seçim yapmakta epey zorlandım. Hepsinden birer bölüm mü izletsem acaba gibisinden abuk düşünceler beslemeye başladım.

Daha bunun müzesi, sergisi, görülecek mekanları var. Gerisini siz düşünün artık. Bir an evvel program yapmazsam Burcisu gelmeden delireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder