13 Şubat 2012 Pazartesi

Koş velhasılıkelamsever insan koş! Uzak Doğu'dan paketin var! Yine...


Her şey YesAsia sitesinden aldığım ilk albümlerin elime ulaşmasından bir iki gün sonra yüzyüze geldiğim haberle başladı. Mutluydum ben elimdekilerle BIGBANG grubunun BIGBANG SPECIAL EDITION adı altındaki albümünün - şekil a1 sağ üst köşe - yeniden piyasaya sürüldüğünü öğrenene dek... Karıncalanma mı diyeyim yoksa kurtlanma mı diyeyim bilmem ama kesin birşey varsa o da bende bir tür rahatsızlık baş gösterdi haberdar olduğum an. Ne yaptıysam ne ettiysem önüne geçemedim. Bir müzik grubu olarak BIGBANG'in kalitesini tartışmaya gerek duymuyorum lakin beni asıl kudurtan şimdiye dek gördüklerim arasında tasarım harikası diyebileceğim tek albümün BIGBANG SPECIAL EDITION olmasıdır. Nutella'ya nasıl karşı koyamıyorsam bu albüme de karşı koyamam arkadaş! Koymadım da zaten. Posta koymak yerine posta ile bana gelmesini sağladım. Haksız mıyım ama ya şu güzelliğe bakın! Yalnız fotoğraf albümünün bulunduğu kısmı açmak epey zor diyorlardı da inanmıyordum ya hani, afiyetle yedim düşüncemi.

credits: yesasia.com

İş bununla bitmiyor tabii. YesAsia sitesinde belli bir fiyatın üzerinde alışveriş yaptığınızda kargo ücretinin sıfıra sıfır elde var sıfır şeklinde olması benim de işime geliyor ve ekmeğime yağ sürüyor. BIGBANG2 diye birşey var benim gruba yakınlaşmama vesile olan. Bugüne kadar piyasaya sürdükleri albümlerin hepsini elden geçirdiğimi iddia etmiyorum ama nereye dayandığını bilmediğim bir inançla şöyle diyorum: Diğer albümleri dinlesem bile değişen birşey olmaz. Bence en iyisi BIGBANG2. Daha iyisi var diyen varsa buyursun yazsın. Dinleyip karşılaştırma yaparım hemencecik. 

credits: cnbluestorm.com

CNBLUE var bir de Jung Yong Hwa ( nam-ı diğer Shinwoo ) vasıtasıyla tanıdığım ve sevdiğim. Bilen bilir genç dimağları dinlemeyi severim. Rock yapıyorlarsa - benim gözümde mücadeleye 1-0 önde başlarlar - daha bir severim. Albüm fotoğraflarına hayran kaldığımı yazmazsam içim şişer. Karizma sızıyor sayfalardan. Hoş. Pek hoş. Albüm zaten baştan sona tüm şarkıları dinlediğim türde olunca hiç tereddüt etmeden ekledim sepete. 

credits: jkmotion.blogspot.com

En sevdiğim paragrafa geçelim mi? Yazmak için sabırsızlandığım birşey var da: Bim bam bom! Çok şükür dostlar! Benim de artık bir SS501 albümüm var! Destination ile tanıdım ben bu grubu. Haliyle aldığım ilk albüm de o oldu. Nasıl desem? Hah! Buldum: O bissimmm kıymetlimisss. Elime geçen her fırsatta dile getirdiğim, sizin de okumaya bayıldığınız(!) ömürlük şarkılarımdan olan Love Ya bu albümde yer alıyor. Yerim, yemeyip yanında yatarım, severim, okşarım falan filan. Anladınız siz ne demek istediğimi. Bir yenisi gelene kadar önceki albümleri alıp koleksiyonu tamamlamak niyetindeyim ama bir süreliğine gözlerimi albümlerden ayırıp kitaplara çevirsem iyi olacak. Okunacak eserlerin sayısı giderek azalıyor azizim. Kitapsız kalmak istemem. Oyh! Düşünmesi bile korkunç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder