3 Mart 2012 Cumartesi

Kucak dolusu yeni kitabım var!

Bir hafta içerisinde minik kütüphaneme, ki yakında kendisine bu sıfattan fazlasının gerekeceğini hissediyorum, hepsi birbirinden değerli on üç kitap eklendi. Ekledim demiyorum çünkü iki tanesi hediye geldi, üç tanesi ise kardeşimin tercihiydi. Tesadüf bu ya, hediyelerden biri olan John C. Parkin'in S*ktir Et Demenin Yolları isimli kitabını kardeşim sipariş etmiş ve edinmişti. Durumdan bihaber olan Burcisu sayesinde bir iki gün sonra aynı kitabın kendi üzerime zimmetli olanına sahip oldum. Öyle ya da böyle elbise dolabının kitaplık olarak kullandığım kısmı dolup taşmış durumda şu an. Kitapların bir kısmını başka bir yere taşımaya gönlüm elvermiyor üstelik.

Eh! Fotoğraflardakilerle birlikte okumadıklarımın sayısında epey artış olduğuna göre uzunca bir zaman kitap vurgunu yapmam ben artık. Akıllı uslu otururum. Bir ihtimal. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder