14 Eylül 2010 Salı

Ben bu sessizliği bir yerden çıkaracağım ama?

Evde çıt çıkmıyor. Çünkü anne&baba ikilisi iki haftalık bir tatile çıktılar; kardeşim sabahtan akşama değin dershanede. Evin günlük temizliği artı yemek işleri haricinde elimde kalan saat sayısı bayağı fazla olduğu için kukumav kuşu misali düşünüyorum ne yapsam diye. Aksi gibi bu ara evcimenliğim tavan yaptı. Dışarıya ayak basmak istemiyorum. Fakat beni bu duvarların ötesine götürebilecek iki kuvvet mevcut: Büyükada ve D&R.

D&R a gitmek için yanıp tutuşuyorum lakin önümüzde Tüyap kitap fuarı etkinliği olduğundan kitaplardan uzak durmaya çalışıyorum. Gerçi yaptığım listedeki kitapların hepsini Tüyap' tan edinmeme imkan yok. Elimde on dört adet eserle oradan çıkabileceğimi sanmıyorum. O vakit ne bekliyorum ki hala? Gideceğim. Herhalde, galiba, sanırsam; kesinlikle!

Havalar sonbahara teslim olmadan önce Büyükada' ya bir çıkartma daha yapmak niyetindeyim. Elime bir kitap alıp mesire yerinde deniz ile mümkün mertebe iç içe ve en önemlisi insanlardan arındırılmış bir noktada okumak istiyor canım. Gitmişken bir de yeni açılan müzeyi ziyaret edebilirsem bir taşla iki kuş vurmuş olacağım. Bu gezi planını haftasonu uygulamaya geçirebilirsem ne mutlu bana.

Büyükada demişken en son yazıya döktüğüm çıkartmanın son bölümünü bir türlü yazamadım. En heyecanlı yerinde kesmiş bulundum. Bu saatten sonra da aynı heyecanla devamını getirmem pek mümkün görünmüyor. Ne yapalım? Sağlık olsun.

Öyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder