1 Aralık 2010 Çarşamba

Saranghae KHJ


Bundan birkaç sene önce bir arkadaşım bana Çekikgöz Sempatizanı lakabını taktı. Biraz genel bir tabir ama yine de bir dereceye kadar özetliyor durumu. Japonlara - ben kendilerine yuvarlağımsı çekikler diyorum - ve Japon kültürüne - mitolojisine kadar inmişliğim mevcut - ilgi duyan biriyim. Bir iki yıl Japonya'da yaşamak da gelecek planlarım dahilinde. Ee, ne demişler? Hayal kurmak bedava. O zaman devam edeyim. Japonca öğrenmek hatta bir Japon ile evlenmek. Şaka şaka. O kadar uzun boylu değil.

Yazının başından beri Japon kökünden gidiyorum ama ne başlığın ne de fotoğraftaki şahsiyetin - Kim Hyun Joong olur kendileri - yazdıklarımla alakası var. Kore bir dönem Japonya egemenliğinde yaşadığı için ilintili sayabiliriz gerçi. Evet, asıl mevzuya girmeyi başardım. Güney Kore'ye dair bilgim yok denecek kadar az: Kim Ki-duk, Oldboy, A Moment to Remember, Goong... Hepsi sinema ve TV serileri ile alakalı. Fırsat buldukça Güney Kore yapımı filmleri izlerim, dizileri takip ederim. Müziğine el atışım da izlediğim en son dizi Playful Kiss sayesinde oldu.

Bir Japon animesinin diziye çevrilmiş hali Playful Kiss . Animeyi izlerken büyük keyif almıştım. Diziye uyarlandığını öğrenince hemen listeme aldım. Dizinin başrol oyuncularından Kim Hyun Joong ve üyesi olduğu müzik grubu SS501 ile de bu sayede tanıştım. Tanıştığımdan beri bırakamıyorum. Şarkıların sözlerini anlamasam da dinlemekten alıkoyamıyorum kendimi arkadaş. Bilgisayar başında olduğum zamanki durum şöyle:


Günün büyük bir bölümünde ise kulaklıklarla bütünleşmiş halde yaşıyorum. Ayriyetten saatte bir olmak üzere grubun Love Ya - düzgün yazsalar ya şunu - şarkısına çektiği klibi izliyorum. Koreografi beni benden aldı. KHJ diziyi izlemeye başladığımdan beri beni benden aldı, orası kesin. Ergen hallere büründüm.

Tez zamanda yaşımın getirdiği olgunluğun tekrar yüzeye çıkması ümidiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder