18 Aralık 2010 Cumartesi

SS501 hayranlığının beşinci yılı kutlu olsun!

Daha dünmüş gibi hatırlıyorum ilk sahne aldıkları zamanı. Bakışlarında korku ve heyecan karışımı bir ifade vardı her birinin... Şaka şaka. Ben kendilerini tanıyalı bir ay bile olmadı. Edindiğim bilgiler sayesinde köklü bir hayran profili çizebilirim gerçi ama gerek duymuyorum. Bunu niye belirttiğimi de bilmiyorum ya neyse.

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bugün SS501 hayranlarının TripleS adını alışının beşinci yılı. Türk hayranlar düşünmüşler taşınmışlar ve Twitter'da belli saatler arasında yazdıkları tivitlere #5yearsTripleS eklemeye karar vermişler. SS501 grubuna olan sevgilerini onları TT listesine taşıyarak göstermek niyetindelermiş. Normalde bu tarz şeyleri umursamam ama bu aralar anormal olduğum için ben de olaya iştirak ettim. Sade ben değil, yabancı hayran kitlesi de destek verince sonuç şöyle birşey oldu:

Biz buna kısaca azmin gücü/zaferi diyoruz. Sevindirik tivitim de ayan beyan ortada. Twitter fonumda da Kim Hyun Joong var, evet. N'olmuş yani?!

Ben hala bir önceki yazımdaki özellikleri taşıyorum bünyemde. " Double S Five Oh One! " diye çığırarak dolaşıyorum ortalıkta. Kulaklıklarla bütünleşmiş vaziyetteyim. Sözlerini anlamadığım şarkılara dilim ve zihnim elverdiğince eşlik ediyorum. Konser videoları ile haşır neşirim. Benden öte benden ziyade birçok insanın da bu vaziyette olması teselli sebebimdir. Velhasılıkelam, bu grubun ünü Asya'yı aşmazsa bana da velhasılıkelamsever insan demesinler! Aja aja fighting!

Dipnot: TripleS SS501 hayranlarının ortak adıdır efem. Grup üyeleri " Green Peas " diye de hitap ederler. Gereksiz bilginize...

Kendime dipnot: Yaşının gerektirdiği olgunluğu ne zaman göstereceksin kuzum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder