12 Temmuz 2011 Salı

Bir Büyükada var benden içeri...

Aya Yorgi Kilisesi'nin inşa edileceği mekanı kim seçmişse gerçekten zevkli biriymiş. Büyükada'da birçok yer gezdim. Hiçbirinde kilisenin kurulduğu tepedeki kadar harika bir manzara görmedim. Şöyle ki:

Yukarıda gördüğünüz kısım İstanbul'a birkaç saatliğine sırtını dönmek isteyenler için mükemmel bir fırsat sunuyor. Görüp görebileceğiniz şeyler minik adalar ve gemilerden ibaret. Arada bir de helikopter geçebilir. Ben söyleyeyim de sonra demedi demeyin.

Diğer taraf ise Sedef Adası'nı içine alan İstanbul manzarası. Eğer " Yok efendim, ben gittiğim yerden İstanbul'u görmek isterim. Ayağım başka toprakta olsa bile gözlerimle onu takip edebilmeliyim " diyenlerdenseniz burası sizin için ideal bir nokta.

Daha fazla cümle sarfetmeme gerek yok diye düşünüyorum. İki adet fotoğraf her şeyi anlatıyor zaten. Niçin Ada'ya dört gün içerisinde iki kere çıkartma yaptığım dahil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder