29 Kasım 2011 Salı

velhasılıkelamseverinsan presents the Best Male Solo Artist winner on Mnet Asian Music Awards 2011: Kim Hyun Joong!

Gecenin bir yarısı, tahminen dört civarı, şiddetli bir karın ağrısına maruz kaldım. O vakitte kıvrandığım yetmezmiş gibi bir yoklama da gündüz vakti yaptı kendileri. Hal böyle olunca bugün MAMA 2011 ödül töreninin yapılacağı aklımdan çıktı. Neyse ki rutin Twitter girişlerimden birinde bir yazıya denk geldim ve canlı canlı izleyebildim yayını. Sancı tarafından sömürülen keyfimin yerine gelmesi için Kim Hyun Joong'u görmek yetti. Yılın en iyi erkek sanatçısı ödülünü kazanması keyfimi ikiye katladı. Üstüne bir de canlı performans sergileyince kendisi muhteşem üçlü oluştu ve sevinçten bayılacak hale geldim. Lucky Guy videosunu hemen şuracıkta paylaşayım ve şunu belirteyim ki şarkının ismiyle tezat olarak şanslı isim Suzy idi. 




" Anne! Ben yeniden ergen oldum " diye çığırabilirim her an. Umutsuz vaka olduğumu kabullendim çünkü. Programı seyrederken girdiğim halleri kimse görmediği için avunuyorum. Neredeyse nefes almayı unutacaktım yani o derece. Doğal olarak Kim Hyun Joong yüzünden dengesi altüst olan yalnız ben değilim. Ödül aldığı an WWTT şu hale büründü:




BIGBANG grubunun Love Song şarkısına çektiği klibin Best Music Video kategorisinde ödül alması da keyfimin üstüne kaymak oldu. " I hate this love song " diye boşuna çığırmadığımı ikinci kez anlamış oldum. Çok güzel hareketler bunlar. Umarım devamı gelir ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder