22 Mayıs 2012 Salı

Heo Young Saeng: " I'm comeback! "


Şuraya iki satır yazmak için geldim. Gelin görün ki videoyu yükler yüklemez izleyesim geldi sanki akşamdan beri yaptığım şey bu değilmiş gibi. Seyrettim ben de yeniden. Şimdi taptaze cümlelerle karşınızdayım diyerekten giriyorum mevzuya.

Güney Koreli müzik grubu SS501'ın üyesi Heo Young Saeng ikinci solo albümü " SOLO " ile aramıza dönmüş bulunmakta an itibariyle. Ee, haliyle Triple S & Y.E.S. camiası dev bir heyecan dalgasının altında soluksuz kaldı bugün. Crying isimli şarkıya çekilen müzik videosunun tamamı Kore saatiyle gece on ikide yayınlandığında ise Heo Young Saeng fırtınası hayranları serseme çevirdi. Kurbanlardan biri de benim. Şikayetçi miyim peki? Asla! Geçen yıl ilk solo albümü çıktığında yaşadığım heyecanı yenilemek muhteşem bir duyguydu. Yıllar geçse de bu tatlı çarpıntı geçmesin, Young Saeng bizi o bol çeşnili sesinden mahrum etmesin. 

photo credits: allkpop

Yazının başlığında Young Saeng'in Twitter'da yazdığı cümleyi kullandım. Aslı I've come back olsa gerek lakin bizim bad boy fazlasıyla heyecanlı olduğu için o şekilde yazmış diyorum inisiyatifimi kullanarak. Yine de İngilizce çalışmaya biraz daha ağırlık verse fena olmaz hani.

Gelgelelim klibe. Kim Hyun Joong'un Kiss Kiss ve Please kliplerinden bir iki kareyi andıran sahneler hoşuma gitmedi desem yalan olur fakat genele bakınca sıradışı bir iş yok ortada. Bir film tadı da alamadım ki şarkı böyle bir müzik videosu çekmek için oldukça müsait aslında. Velhasılıkelam, klibi bana izlettiren Heo Young Saeng ve sergilediği koreografidir. SS501 grubunun Love Ya şarkısının dans hareketlerinden birini koreografide görmek her Triple S gibi beni hem mutlu etti hem de içimi acıttı. Bir comeback haberi de grup adına bekliyoruz malum. 

Crying performansını bir de canlı izlemek lazım. Tadından yenmez. Endişelenenler varmış şarkıda yüksek perdeden sesler var diyerekten. Canlı söylerken zorlanabilir diye düşünüyorlar da benim bildiğim Young Saeng SS501 grubunda main high vocal olan Young Saeng ise endişelenecek birşey yok derim. Gördüğüm kadarıyla koreografinin de sesini zorlayacak bir tarafı yok. Bu yüzden tek endişem Young Saeng'in saç stilinin müzik programlarında da klipteki gibi olması yönünde. Ne o öyle gözünün bir tanesini saçlarıyla kapatmalar falan?! Hadi alnınızı sergilemiyorsunuz, onu - anlamasak da - kabullendik, peki ya göz neyin nesi? İleride gamzelerini de topluma kapatırsın diye endişelenmeli miyim Young Saeng? :P 

Böyle hisseden sadece ben miyim yoksa sizde de Young Saeng'i cepte taşıma isteği doğdu mu? Öhöm! Her neyse. Aja aja hwaiting Young Saeng-ah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder